29

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies, pokračováním v návštěvě stránky souhlasíte s jejich používáním.

ROZUMÍM

Jak správně postupovat při reklamaci

  1. Neprodleně kontaktujte servis, kde oprava proběhla

    Kontakty na jednotlivé pobočky naleznete zde: Kontakty
    ...nebo zavolejte na zákaznickou linku: +420 773 748 319 volejte: (9 – 18 h)
    ...nebo napište e-mail na reklamace@iloveservis.cz

  2. Rezervujte si termín opravy

    Budete odbaveni rychleji, technik na vás bude připraven.
    Rezervace můžete provést zde: Rezervace Opravy

  3. Vždy uvádějte číslo zakázky a popis závady

    Bude pro nás snažší dohledat Vaši zakázku v systému. Popis závady je důležitý, protože v některých případech může jít pouze o nastavení telefonu a servisní zásah není nutný.

Neprodleně Vám sdělíme posouzení reklamace

Většina reklamací je posouzena na pobočce bez nutnosti čekání dle zákonné lhůty, která je u jednoduchých případů 3 dny a u složitějších, kde je potřeba odborného posouzení, i více než 3 dny.

97 % reklamcí vyřešíme do 3 dnů včetně samotné opravy.

Doplňkové informace

Vážení zákazníci, děkujeme, že jste si pro opravu svého mobilního přístroje vybrali naši společnost.

Všech našich klientů si velmi vážíme a Vaše spokojenost je pro nás tím nejdůležitějším faktorem. Snažíme se neustále zlepšovat naše služby a za naši práci plně zodpovídáme. Proto na jakoukoli opravu či výměnu máte záruku 2 roky (tj. 24 měsíců) a na samotný servisní úkon záruku doživotní.

Přestože máme kvalifikovaný a zkušený personál, může v některých případech nastat situace, kdy budete muset opravu přístroje reklamovat z důvodu předešlého poškození přístroje, vady dílu a nebo ve výjimečných případech i z důvodu pochybení v průběhu servisního zásahu. Tyto závady mohou, ale samozřejmě nemusí přímo s daným servisním zásahem souviset. Záleží vždy v jakém stavu telefon přijímáme což je vždy uvedeno v servisním protokolu.

U telefonů, které jsou po pádu, po nárazu nebo kontaktu s kapalinou se mohou na zařízení projevit tzv. SKRYTÉ VADY a to i přesto, že telefon po opravě či výměně předáváme plně funkční. Za tyto tzv. skryté vady nebere servis žádnou odpovědnost a tudíž nevzniká nárok na případnou reklamaci.

Kdy máte nárok na vrácení peněz?

Předáním přístroje k posouzení reklamace nevzniká automatický nárok na vrácení peněz. Nárok vzniká v případě 2 reklamací se stejnou závadou nebo 3 reklamací se závadami odlišnými.

iLoveServis Blog

Přinášíme novinky ze světa mobilů
a našeho života

+ Zobrazit další články

Opravujeme zařízení také těchto firem

Logo PPF
Logo Porsche Inter Auto
Logo O2
Logo Comfor
Logo Toyota
Logo Qstore

Jsme česká firma, která pozvedla kvalitu a úroveň služeb ve všech městech kde působíme. Náš cíl byl stát se nejrychlejším a nejlépe hodnoceným servisem mobilních telefonů značek Apple iPhone, iPad, Macbook, Samsung, Huawei, Xiaomi, Honor. Toto se nám povedlo již v 6 městěch. Expresně opravujeme v Praze, Brně, Ostravě, Olomouci, Českých Budějovicích a Liberci. Navštivte nás a vyzkoušejte něco jiného.

Facebook Instagram

Provozovatel

Amellus System s.r.o.

IČ: 24258491
DIČ: CZ24258491
Klimentská 1764/52, 110 00 Praha 1
Email: zakaznik@iloveservis.cz
Telefon: +420 800 88 66 88